I. Warunki rezerwacji
1. Regulamin i umowa
• Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z regulaminem obiektu, jego akceptacją oraz zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień.
• Dokonując rezerwacji, osoba rezerwująca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu dokonania rezerwacji.
• Dokonując rezerwacji, osoba rezerwująca wyraża zgodę na stały nadzór wizualny obiektu, z wyłączeniem pokoi, który jest prowadzony w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości.
2. Warunki płatności i rezerwacji
• Aby móc dokonać rezerwacji, kwota podróży musi zostać zaksięgowana na koncie naszej firmy.
• W przypadku rezerwacji oferty specjalnej, Rezerwujący nie ma możliwości jej anulowania.
• Otrzymanie płatności zostanie potwierdzone e-mailem.
• Jeśli płatność nie wpłynie w uzgodnionym terminie, rezerwacja zostanie anulowana.
• Skrócenie długości pobytu nie skutkuje zwrotem opłaty za niewykorzystany okres pobytu.
• Rezerwacja zostanie dokonana na nazwisko osoby lub firmy dokonującej płatności.
• Goście zobowiązani są do uiszczenia wszystkich pozostałych opłat za pobyt, tj. opłaty za zakwaterowanie i wyżywienie, w momencie dokonywania rezerwacji. W przypadku odmowy personel zobowiązany jest odmówić wydania klucza do pokoju.
• Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za wszystkie usługi dodatkowe zamówione w trakcie pobytu przed wyjazdem.
3. Warunki anulowania rezerwacji
• Anulowanie rezerwacji na więcej niż 30 dni przed planowaną datą przyjazdu: zwrot 90% wpłaconej kwoty rezerwacji.
• Anulowanie rezerwacji na 15-30 dni przed planowaną datą przyjazdu: zwrot 50% wpłaconej kwoty rezerwacji.
• Anulowanie rezerwacji na 7-14 dni przed planowaną datą przyjazdu: 25% zwrotu wpłaconej kwoty rezerwacji.
• Anulowanie rezerwacji na mniej niż 7 dni przed planowaną datą przyjazdu: brak zwrotu kosztów.
• W przypadku rezerwacji oferty specjalnej, Rezerwujący nie ma możliwości jej anulowania.
II Podstawowe informacje
• W przypadku naruszenia regulaminu pobytu, Pensjonat ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług tym gościom, którzy naruszają regulamin obiektu.
• Osoby takie zobowiązane są do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do natychmiastowego opuszczenia terenu obiektu.
• Goście przebywający w obiekcie zobowiązani są również do przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych, a w wyjątkowych przypadkach do stosowania się do poleceń pracowników obiektu.
• Pensjonat może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin lub też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
• Gospodarz zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osób będących pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających lub zachowujących się wulgarnie.
• Cisza nocna trwa od 22:00 do 6:00.
• W godzinach od 22:00 do 6:00 wyjście na taras z jadalni oraz wejście do budynku są zamknięte. W tym czasie Goście zobowiązani są do zamykania drzwi wejściowych do obiektu.
• Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju wyłącznie w godzinach 9.00-20.00. W przypadku przebywania w pokoju Gościa poza wyznaczonymi godzinami, Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za pobyt zgodnie z obowiązującym cennikiem.
• Osoby jeżdżące konno zobowiązane są do przestrzegania regulaminu stajni.
• Przed otrzymaniem kluczy do pokoju należy podać dane wymagane do zameldowania oraz okazać dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. W przypadku odmowy dopełnienia powyższych czynności personel zobowiązany jest odmówić wydania klucza do pokoju.
• Do korzystania z obiektu upoważnione są wyłącznie osoby zameldowane. Gość nie może przekazywać wynajętego pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
• Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
• Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie otwartego ognia na terenie obiektu, a także w pokojach i innych pomieszczeniach: Grzejników, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń, z wyjątkiem ładowarek i zasilaczy urządzeń elektronicznych. Ładowarki i zasilacze urządzeń elektronicznych powinny być odłączone od gniazdka przed dłuższą nieobecnością w pomieszczeniu. Kominki mogą być obsługiwane wyłącznie przez personel; w przypadku nieprawidłowego użytkowania istnieje ryzyko wybuchu.
• Wszelkie usterki, uszkodzenia lub wady wyposażenia pokoju należy zgłaszać w dniu przyjazdu. W przeciwnym razie przyjmuje się, że sprzęt był kompletny i nieuszkodzony.
• W szczególności Goście zobowiązani są do korzystania z urządzeń w taki sposób, aby ich stan nie uległ uszkodzeniu lub pogorszeniu.
• Przedmioty znajdujące się w pokoju, w tym koce, ręczniki, pościel i krzesła, stanowią wyposażenie pokoju i nie mogą być z niego usuwane. Akcesoria do użytku na zewnątrz dostępne są u personelu.
• Meble i wyposażenie części wspólnych nie mogą być wynoszone poza teren obiektu.
• Odpowiedzialność obiektu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu cywilnego.
• W budynkach obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku wykrycia zapachu dymu tytoniowego w pokoju Gościa, Gość zostanie obciążony kwotą 900 zl tytułem kosztów oczyszczenia powietrza w pokoju i ponownej naturalizacji pokoju. Naruszenie powyższych zasad spowoduje konieczność opuszczenia obiektu przez Gościa bez zwrotu uiszczonej opłaty za pobyt.
• Zameldowanie odbywa się w godzinach 16:00-18:00.
• Goście, którzy planują przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania i wymagają wcześniejszego uzgodnienia, zostaną obciążeni dodatkową opłatą. Opłata ta ma na celu pokrycie kosztów dodatkowej pracy personelu. Wysokość opłaty wynosi 10 € za pół godziny lub jej część. Przyjazd poza godzinami zameldowania może nie być możliwy bez wcześniejszego uzgodnienia.
• Wymeldowanie możliwe jest do godziny 10:00.
• Po zakończeniu pobytu Goście zobowiązani są do zgłoszenia wyjazdu w celu sprawdzenia pokoju przez pracownika obiektu.
• Obiekt akceptuje pobyty ze zwierzętami domowymi na życzenie i za opłatą
• Gość obiektu, który przywozi zwierzę, ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody. Zwierzęta nie mogą przebywać ani spać na łóżkach, sofach ani innych meblach w pokoju gościnnym. Każde zwierzę musi mieć zapewniony koc lub klatkę przywiezioną przez właściciela.
• Dzieci i młodzież w wieku poniżej 18 lat mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie pod opieką osób dorosłych, które ponoszą pełną odpowiedzialność za ich działania i konsekwencje tych działań oraz sytuacji.
• Wypożyczenie łóżeczka dziecięcego z pościelą podlega dodatkowej opłacie.
• Nasza kuchnia jest zamykana po godzinie 19:00 i zamówione posiłki nie mogą być serwowane.
• Posiłki należy zamawiać z co najmniej 36-godzinnym wyprzedzeniem.
• Gotowanie i przygotowywanie własnych posiłków jest dozwolone w naszych Pensjonacie we wspólnej kuchni, jeśli została ona zarezerwowana.
• W przypadku rezerwacji cateringu posiłki serwowane są w jadalni w następujących godzinach:
Śniadanie 08.00-10.00
Zupa obiadowa 13.30-14.30
Kolacja 18.00-19.00
• Kawa, herbata, woda i kompot serwowane są bezpłatnie podczas śniadania.
• Cena zakwaterowania nie obejmuje napojów alkoholowych i innych napojów poza porą śniadania.
• Goście mogą delektować się napojami na terenie obiektu, ale muszą uiścić opłatę w wysokości 20 zl za butelkę, co należy zaznaczyć na liście usług dodatkowych.
• W trakcie pobytu na życzenie Gości ręczniki mogą zostać zmienione za dodatkową opłatą.
• Parking niestrzeżony może być dostępny za dodatkową opłatą lub bez niej, w zależności od rezerwacji. Samochody należy parkować w wyznaczonych miejscach. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za samochód pozostawiony na parkingu obiektu.
• Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego WiFi.
• Reklamacje należy niezwłocznie zgłaszać w recepcji obiektu.
© 2020. Wykonanie strony www